Mlkgln diyelim doktordan 32de çalışamaz raporu aldınız bunu isyerinize veriyorsunuz onlarda muhasebeye iletiyor ,muhasebe onaya koyuyor doğum gerceklestikten sonra ilk rapor parasını alıyorsunuz. Mesela 39. Haftada doğum yaptınız 7 haftalık rapor parası yatıyor geriye 9 haftalık kalıyor ister onu toplu alırsınız isterseniz aylık olarak bunu muhasebecinize bildirirseniz ona göre onay veriri. E devletten iban numarası tanımlarsanız hesabınıza yatar yoksa PTT ye yatar. Sigortası asgari ücret üzerinden gozukenler 24 bin civarı bir para alıcak. Ben ilk oğlumda 37. Haftaya kadar çalıştım 37+5 tede doğum yaptım. İlk olarak 5 günlük bir para yatırıldı daha sonra geri kalanını aylık olarak aldım bizim muhasebeci biraz ilgisiz biriydi sürekli hatırlatırdım ay sonuna kadar girişi yapması gerekiyordu o ay alabilmem için takipte olun yani