Ilk gebeligimde yaşadım oglum kuvezde kalmisti suan üçüncüye hamileyim gene yaşıyorum galiba arada tansiyonum yükseliyor tuzlu yeme sık sık ölcum yap tansiyonunu en ufak bi bas agrisi bile yukseltiyo tansiyonu 19 haftalik hamileyim insallah bi sorun olmadan doğar