Zuleyhasc Kızlar Çarşamba gününden bu yana söylemesi ayıp ishalim. Bol bol su içiyorum, muz yiyorum, yağlı vs yemiyorum yine geçmedi. Doğumun habercisi falan diye okudum. Yani başına gelen var mı nasıl geçirdiniz
Zuleyhasc Yani şunu da belirteyim öyle çok aşırı rahatsızlık veren bir durumda değil. Günde iki kere tuvalete çıkıyorum o da normal kıvamda değil yani. Ama uzun sürmesi işte endişendirdi yarın doktora gideceğim zaten.