Semaa6 Ben de herkes gibi buraya doğum hikayemi yazmak ne zman nasip olacak nasil bir hikayem olacak diye beklerken yaziyorum şu an 😊 20 kasım da oğluma kavustum 40+1 de. 40+0 da muayene icin gittigimde 3 cm acikligim oldugunu öğrendim doktor yarin yatis yapalım suni verelim dedi çünkü benim en ufak bir agrim sizim yoktu biz baslatalim acikligin iyi dedi 20 kasim sabahi yatis yaptik suni bagladilar basta hafif hafif geldi 2 saat boyunca silinme vardi acilma hala 3 cmdi bir doz artirdi doktorum o aralar dalgalar da artti bazen fazla bazen normal geliyordu 2 saat sonra geldi 7 cm olmustu suyumu acti suniyi kapatti kendi sancin gelsin diye geliyordu da ama doktorum bu kadar acilmaya suyunun da bosalmasina ragmen bebek kanala giremiyor dedi sebebi ise suyumun fazlaligiymis sezaryene alalim dedi o kadar cekmisken 2 saat daha dayanip normal yapmak vardi ama hemen sezaryene alindim saat 19.08 de bebegim dunyaya geldi cok guzel bir duygu inanilmaz guzel kokusu var ilk gebeligim olmasina ragmen cok cabuk adapte oldum Allah herkese dayanma gücünü veriyor emin olun bebeginize bakinca bütün acılar bitiyor geciyor.. Doğum bekleyenlerin Allah yar ve yardimcisi olsun annelerin hakki ödenmez derlerdi "Anne" olunca anladim 💗💗💗💗
Rabia07 Allah analı babalı büyütsün canım ama bişey söylemek istiyorum doktorunun oynuna gelmişsin az benim de sancılarım cıkıyor ama kanala yerleşmediği için Doktorum bekletiyor beni eğer kanala girmeden suni verirsek olmaz ikiniz de riske girersiniz ve sezaryena almak zorunda kalırım dedi senim Doktorun neden kanala inmeden suni sancı verdi ki anlamadım
Semaa6 Rabia07 Haklisin aslinda kanala yerlesmeyecegini bastan bilmeliydi cunku suyumun fazlaligi da malumdu başa gelecek ya iste demek ki suyum gelince yerlesecegini düşünmüş aslinda bekleyebilirdik
Esrass kızlar bişey sorabilirmiyim çok merak ediyorum😀hani bebesimiz doğuyor ya dr. bebegimize hangi tahliller yapılıyor. hastaneden çıkana kadar.