zeynnepppp Bat 13 haziran şimdiden kasık ağrısı ve karnıma böyle bıçak saplanır gibi Bi agri oliyo psikolojik mi yoksaa🌸🫶🏻
K-97 zeynnepppp benimde öyle inşalah bu ay tutar zaman geçmiyor 3 gün oldu çatlama yaşayalı suan karnım ağrıdı hemen uzandım herşeyi gebeliğe yoruyorum
Ftm_22 zeynnepppp benimle 15 haziran ama 27 mayısta catlatma iğnesi oldum yani catlamadin 9 günü adet ağrım var sürekli inşallah hepimiz güzel haber alırız
zeynnepppp K-97 valla bende bide çalışıyorum ben bütün ayakta işim Kaplumbağa gibiyim belki diyorum bu ay olucakk
K-97 zeynnepppp çalışmak daha iyi kafan da dağılıyordur ben evdeyim tüm gün aynı şeyi düşünüp bunalımlara giricem artık
zeynnepppp K-97 bilmiyorum ya çok düşünüyorum ben Geçen sene kürtaj oldum Bir an önce olsun istiyorum
K-97 zeynnepppp allah aratmasın yardımcımız olsun inşallah bu süreç cidden çok zor sabır gerektiriyor