Hizligonzales Hilalcikkk bende ise yaramadi hemde evde kendim dogal yapmıştım. Hem hamileyken hem hamilelikten sonra kullandim ama sonuc harita gibi duruyorum🤦
Sudenaz9013 Hilalcikkk merhaba ben kullandım son ayımda ilk aylarda vazelin ve badem yağı kullanmıştım Ama gene de çok çatlamıştım son ay kaşıntıya iyi gelmişti