Mirayikra Önce hafif sigaraya geçin, sonra onu azaltın günde 5 mesela.. sonra en coo hangi zaman diliminde ne yaparken içiyorsanız orda içmeyi bırakın.Sonra bir şekilde zaten az içmeye ve ardından hic içmemeye alısıyorsunuz.Ben böyle bırakabildim..Bir de gercekten doğduktan sonra emzirme sürecinde bebekler çok çok hassas oluyorlar.o döneme simdiden hazırlanmalıyız. Anne karnındada mutlaka zararlı ama sanırım doğduktan sonra ona kokmak sütten sigaranın geçmesi falan cok daha kötü olur.. o yüzden simdiden alıstırmalıyız kendimiZi