Hadi kızlar herkes bir tavsiye versin, biz 6+5 iz ama inanılmaz bulantım oluyor. Bu sabah kırmızı meyveli pirinç gevreği yedim, ılık süt ve şeftali ile birlikte. Normalde sabah kahvaltı yapamaz direkt çıkarırdım ama bunu yiyince en azından karnım doydu ve istifra derecesine gelmedim. Birde boş öğürmem oldugu zamanlarda tuz yalıyorum😂 sizin varmı bildiğiniz taktikler