Eveet sonunda bende hikayemi yazabilecegimm 💗
Ilk hamile oldugumda bu uygulamayi indirip her resmimi paylasip cinsiyet sordum. Sorularim oldu yardimci oldunuz tesekkur ederim herkese bu zamana kadar. Hangi ara 9 ay gecti anlamadim 🥰
22 mayis hastaneye yatisim yapildi. Biraz sorunlar oldugu icin 39 haftada suni sanci ile dogumu baslattik. 22 mayista saat 12de balon yerlestirdiler ve 1 gun balon kaldi. Sonraki gun 23 mayis saat 12 de 4 cm acilmam olmustu. Saat 13.00 de suyumu patlattilar ve 14.30 da suni sanciya basladik. Bunu kolumdan serum ile yaptilar. Acilmam oldugunu hic hissetmemistim buraya kadar kolay gecti. Yanimda meryem ana otu vardi onu hemen okudugum suya koydum acilmam hizli olsun diye. Saat 17.00 gibi sancilarim cok agirlasti sanki 2 dk da bir karnima bir agri saplaniyordu ve cok dayanilmazdi. 18.00 de acilmam 6 cm olmustu ve ben artik agrisina dayanamadigim icin epidural istedim. Biraz tedirgindim istemiyodum ama okadar cok rahatladim ki o an iyi ki yaptirdim diye dusundum. Saat 11 geliyodu ve acilmam 7 cm olmustu. Artik epiduralin etkisi hafif azalmisti sanciyi hissediyordum ama cok rahatsiz etmiyordu. Yarim saat sonra ikinma hissi geldi ve acikligim 9 cm olmustu. Bu sefer buyuk cisim varmis gibi bir his geldi ve tutmakta hafif zorlaniyodum. Yarim saat sonra tekrar baktilar ve aciklik 10 cm olmus. Saat 00.25 ikinmaya basladim ve 00.57 oglusum dunyaya geldi. Kucagima geldiginde butun agrilarimi unutmustum 🥺 o an dikislerim yapildi hafif yirtilmalar olmustu ama onlari hic hissetmedim. Simdi evdeyiz ve birbirimize alismaya calisiyoruz 💗 allah isteyen herkese nasip etsin insallah.