Dcl027 Kızlar philips avent almayı planlayıorum ama kafam karıştı birçok çeşidi var akışları farklı hepsinden mu almam gerekiyor 0+ yazan var 1+ yazan var her ay için ayrı başlık mı almamız gerekiyor ? Bi açıklasanız bana 😅ne alayım şimdi ben
123c06- Dcl027 aventin yeni doğan akışlı pp biberonunu aldım 0-6 ay için 125ml sonrasında serisinden devam edicem
Yoncaburak Dcl027 ben de saglıkcıyım yenıdogan yoğun bakımdakı hemşirelere danıştım cam olması yeterli illa ki pahalı marka almana gerek yok dedıler bebekler bazen phılıps değil bakkal biberonu tutuyor demıslerdi hatta o yüzden bende ebebekten indirim vardı 2 Li cam biberon 60 TL ye aldım oldu bitti 🤭😂
2minnosannesi_ Aynenkanka aynı fikirdeyim canım biraz pahalı diğerlerine göre ama en iyi biberon bence de kızımda da onu kullandım şimdi nasipse oğlumda da onu kullanacağım.
Dcl027 Yoncaburak ya haklısın çoğumuz ilk hevesle en tutulan şeyleri almaya özen gösteriyoruz ama red konusunu çok duydum 😅
Yoncaburak Dcl027 bende sizin gibi phılıps falan bakmıştım ama onlar öyle soyleyınce vazgcetım hemde o paraya baska ihtiyaçlarını aldım
Hilalina Dcl027 yeni doğan için 0+ yazacak 1 tane de damla işareti var bebek çektikçe geliyor anne memesini reddetmesi diye
Masalnesli Dcl027 ben lansinoh aldım onu dene bence ucu hem anne göğsüne yakın hemde yavaş akışlı biberona alışır memeyi birakir korkusu olmuyor 6 sene önce kızımda da onu kullandm şimdi tekrardan onu kullancm alllah nasıp ederse 1 buçuk ay sonra 🌼
Ebebe Masalnesli aynen ben de dokunarak bu şekilde aldım biberonu aventin ucuna göre çok daha yumuşak lansinoh.
Masalnesli Ebebe hem anne göğsüne yakın hemde yavaş akışlı diğerleri gbi hızlı gitmiyor ben veridgim zaman sagip veriyordum dinliyrdm lak lak diyemi içiyor diye hayır çok yavaş şekilde aynı benim göğsümu nasıl emiyorsa biberonu da öyle emiyordu inşallah bunda da aynı şekilde yapicam
babyme_ay arirangg yavaş akışlı olani aldım, sonra kızım büyüdükçe başlığını yani emzik kısmını değiştirdim. Yavaş akış, Orta akış, hızlı akış çeşitleri var . Bı de cam almadım kırılır diye plastik aldım hep
Kurabiye93 Dcl027 Yenidoğan başlangıç seti var ben onu aldım büyüdükçebaşlıkları değiştiripyrsunjz çalışan bir anne olduğum için her türlü süt bırakıcam ve bıberon ile verılecek Set olarak ben cok begendım 4 Biberon , temizleme fırçası birde Emzik var içinde :) E bebekte ındırımdeydı gecen hafta