Sema_28 Transferimin 7 günü kaset ve erken gebelik testi yaptım hiçbisey çıkmadı erkenmi yaptım 3 denemem morelim bozuk
Deletedmom_85 Sema_28 kaçıncı gün embriyosu? Ya asıl test gününe kadar itibar etme bence. Bir günde bile değişebiliyor çünkü. Varsa eğer boşuna kendini üzersin
KumCi Sema_28 yavrum doktorunun dediği tarihi bekle ve kan ver böyle olacaksa da olmaz çok yıpratırsın kendini ben de 4.kez denedim bilirim bu hissi
Aslanmom_ Erken yapmışsınız gününüzü bekleyin bence bi çok okuduğum şeyde idrarda çıkmayıp kanda çıkan var üzmeyin kendinizi olacak inşallah 🙏🏻🙏🏻
Mucizemibekliyorum_ Sema_28 geçenlerde kanaman olmuştu sanki kan verdin mi sonrasında belki idrara geç geçer seninki moralini bozma hemen