Rbu Merhaba herkese, Bugun 5 hafta 1 gün oldu, 4.hafta da doktora gittim. Keseyi gördü, embrio henüz oluşmamış dedi normal mi? Sadece keseyi gördük, olması gereken yerde dedi. İlk hamileliğim çok kuruyorum
Ruyaa Rbu canım evham yapma ac bıra ınternetten oku bebegi 8. Haftaya kadar gorebılırsın. Suan yaptıgım stres cok zararlı.
Drngrkm Rbu canım benim de öyleydi ilk gittiğimde keseyi gördük 1 haftansonra bebeği gördük diğer hafta da kalp atışını duyduk. Sen gönlünü ferah tut her hafta farklı bir heyecan olacak sonuçta 😊
mrskorkut Rbu Canım öncelikle hayırlı olsun hiç korkma bu gayet normal ben 6+1 de gördüm bebeği ve kalp atışını fakat bu ortalama 7-8 hafta olabiliyormuş içini ferah tut sakın stres yapma bu daha zararlı bebeğin için 🙏🏼❤ Daha 5+1 desin İnşallah haftaya belli olur büyük ihtimal 🤗🤗🙏🏼❤
mom44 Rbu ah canım ya hep aynıyız işte bizde çok efhamlıydık biz 4 haftalıkken kese bile yoktu 😁 bebeişimde 7 haftada olusmustu o haftada hitmiştik 8 de de kalp atısını duyduk
Rbu Esmagnc Ruyaa bende emrio henüz oluşmamış dedi yani keseyi gördü alttan ultrasonla, doktoru sevmedim hiç açık cevap vermedi. Kesenin içinde bebek 5.haftada oluşuyor galiba
Esmagnc Evet canım normal bendede görmemişti ama 6.haftamda gözüktü ama sekizinci haftaya kadar görülmeye bilir ultrasona gideceğinde biraz idrara sıkışık git daha kolay gözüküyor bebek 😊
Annesinin1tanesi 4 haftalıkken benmde kesem gözkmüştü Rabbime bin şükür 7.hafta 1 günlktü hem bebeği hem kalp atışını duymuştuk. Stresten uzak dur. Herkesin gebeliği aynı olmuyor canm.
Bhr34 Canım ben bebeği 7.haftada görebildim korkma.8 de görende varmış erken daha içini ferah tut sen