Nurdann 6+1 olduk bugün her yemekten sonra karın ağrısı oluyor çok aç olmama rağmen iştahla oturup zorla bir kaç lokma yedikten sonra bir karın ağrısı oluyor bulantı da oluyor bunu normal diyorum ama karın ağrısı yaşayan oldu mu hiç?