aysenur-1998 Sevval0308 hayırlısıyla sağlık sıhhatle kucağımıza alalım da Allah’ın izniyle evlatlarımızı doğru zamanda kavuşmak dileğiyle anneliği en kısa zamanda tatmak dileğiyle🤲🏻🥰
Bet1 fizikcianne muhtemelen lohusa olucam. Pijemalarimla durmayı düşünüyorum. Ya da doğuma 3 4 gün kalmış olacak gene evde durmayı düşünüyorum 😂😂
nergismom fizikcianne valla doğurablirimde doğurmayablirimde 37 hafta olcam😁 kayınvalidem çiçekli bi elbise almıştı onu giyicem