Buse123 bende ilk defa burda okudum bel fıtığı olanların normal doğum sıkıntılı falan diyen olmuş ama ülkemizde çoğu bayan bel fıtığı zaten herkes sezeryan olurdu bence çok bağlantılı bi şey değil sadece gebelik sürecinde bi tık fazla ağrımız oluyo 😊