Alyamomm 10 gün önce beta 21 le hamile olduğunu öğrendim iki gün arayla 26 47 56 diye devam etti bir haftadır olcturmedim dün geceden beri kahverengi lekelenmem var acile gitsem tekrar beta olcturmek istediğimi söylesem bakarlar mi ?
myangelson Alyamomm artislarda da biraz sıkıntı olmuş doktor ile beraber mi takip ediyordunuz bunları? Hemen acile git bakarlar tabi
Alyamomm myangelson evet doktorum geçen hafta eğer bı lekelenme veya ağrı olursa tekrar gel demişti bugün acile gittim beta sonuclarinj bekliyorum
Tugbaasafemir Acile gidin. Beta artışınız çok düzenli değil gbi. Lekelnmede varsa sıkıntılı durum olablir.
Nurmrn Kadın doguma gitsen senin için daha iyi olur beta artışların pek düzgün görünmüyor inşallah kesesi oluşmustur kanama igneyle durdurulur
ElifKarata Alyamomm anladım söyle soylim benm 2. 3 haftalikken 200 çıkmıştı beta bence doktora gidin lekelenmeniz varmış nolur nolmaz