_brcu88_ Göğüs ucundan bir sıvı gelmeye başladı …su gibi süt gibi birşey ilk gebeliğim olduğu için anlayamadım yaşayanlar başına gelenler bilgi verebilir misiniz ?
Youngmotherr _brcu88_ sütten önce o sıvı akıyor benim de hep geldi hala ara sıra geliyor 29+5im normal dediler bana sıkmayın oynamayın erken doğumu tetikler dendi
_brcu88_ cevriye35_ olabilir aynen 😂nebilim bende sütyen yoktu yatıyodum tişörtüme bi ıslaklık olmuş göğüs kısmına suyla oynamadım bu ne ki dedim baktım göğsümu açtım 😁 bişey çıkıyor içinden 😁😂ilk olduğu için insan anlayamıyor
Sacmalama_engiinn _brcu88_ çok normal canım o sıvının gelmesi sakin göğsünü sıkma göğüslerin uyarılirsa rahimde kasılma başlar erken doğum riski olabilir bide o sıvı bebeğin için çok sağlıklı doğduğuna emmesi için bana da doktor söylemişti
CeydaST _brcu88_ süt hormonu yükseldiği için olabiliyormuş. İnşallah hep öyle dolu dolu gelir sütün 💞