prensinannesi2024 7 haftalık hamileyim ama kahvaltı yapamıyorum canım hiç bişey yemek istemiyorum karnım tok gibi ne yapmalıyım bebeğim beslenemiyor üzülüyorum
Sermec27 prensinannesi2024 bende öyleyim merak etme 12 haftaya kadar bebek annenin yediğinden beslenmiyor annenin deposundan alıyor
laviniamom01 prensinannesi2024 kuzum 5 ay hiç bir şey yemedim hep kustum su bile içemedim hatta böbrek enfeksiyonu yaşadım bu sebepten ötürü ama bebek zaten senden besleniyor yediklerinle alakalı değil yani
Hizligonzales prensinannesi2024 korkmayin bebek her turlu beslenir sizden ilk haftalar normal hatta kilo kaybi bile yaşayabilirsiniz ben 12.haftama kadsr su bile icemezdim 5kilo vermistim sonradan istahim açıldı saglikli beslenmeye calisin sut kefir yogurt ceviz muz bu tarz seyler yiyebiliyorsaniz yiyin ama bebege bisey olmaz korkmayin
motherlion01 prensinannesi2024 bebeğim beslenemiyor diye üzülme lütfen 32 haftamdayım hala kahvaltı kültürüm yok ilk 3 ay bebek senin vücut depondan besleniyor zaten sonrasında şuan bulantın varsa azalır inşallah yaparsın kahvaltı fln meyve yemeye çalış
Maras46konya-00 Bende öyleydim geç yapar ve az az yerdim kendimi zorlardım çok yeme ama az az ye bebeğe gider zaten
Sermec27 prensinannesi2024 bende öyle meyve yedim sadece sorun olmaz ilk 3 ay yiyemeyen yediğini kusanlar var Allah’ın izniyle bir şey olmaz inşallah 🤲
prensinannesi2024 laviniamom01 anladım sabah öğlen yiyemiyorum akşam yiyorum ilk defa dün akşam yiyemedim ağrılarım çok oluyor sol sağ taraflarımda
prensinannesi2024 Hizligonzales sabah kahvaltısı öğlen yapamıyorum akşam yiyorum dün akşam yiyemedim zar zor yedim
Hizligonzales prensinannesi2024 mide bulantiniz coksa doktorunuzdan mide ilaci yazmasini isteyin. Ama dedigim gibi korkmayin bisey olmaz bebek her türlü beslenir zaten ilerleyen haftalarda gece bile acikip yemek yemeye kaacaksiniz😁
prensinannesi2024 motherlion01 bulantim yok ama ağrılar var sağ sol tarafta oda halsizlik yapıyor dün akşam yaşadım tansiyonum düşüyormus gibi mide bulantısı olacak mis gibi hiç biri olmadı yemek bile zor yedim
Bskaysy prensinannesi2024 13. Haftaya kadar günde 1 dilim ekmekle beslendim şaka değil. İnanılmaz iştahsızlığım vardı. Bebek 3 aylık olana kadar senden beslenmiyor canını sıkma. Doktorum bana hayatta kal yeter demişti 😅 canın ne istiyorsa ne kadar yiyebiliyorsan o kadar ye
motherlion01 prensinannesi2024 ay valla ana olmak zormuş anamın değerini daha iyi anlıyorum 🤦🏻♀️ haftan geçtikçe inşallah ağrıların halsizliğin azalır canım benim rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin🙏🏻