Esenturgay Bebeğim haziran sonu temmuz başı gibi doğacak Allah’ın izni ile. Sonra ben 20 günlükken onu kendi yemyeşil bir köyümüz var oraya götüreceğim 40 ı çıkana kadar güneş kremi sürmeli miyim ? 20 günlük bebeğe güneş kremi sürülür mü?
bitterciko Esenturgay cildi çok hassas o kadar küçük bebek güneşle de tamam ettirilmemeli gölgeye koyarsınız kreme gerek kalmaz bence
Psikologanne12 Esenturgay ilk 6 ay güneş kremi sürülmez diyor doktorlar güneşten korumak gölgede tutmak gerekiyor
Mlkengn Esenturgay henüz çok küçük. Gölgede tutmalısınız sürekli. Güneş kremi doktorlar 6 aydan önce önermiyor.
Kukulikukuli12 Esenturgay ben olsam 6.audan önce sürmem. Müslin bezler ile güneşten korumaya calısırım. TEnleri cok hassas bebeklerin. En temiz içerikli ürünün içinde bile kimyasal var 🙄Asırı dikkat etmem ama ilk 6 ay bebeğimi daha dogal yollar ile korudum.
philologistmom Esenturgay sürülmez onun yerine güneşten korumak için geniş şapkalar kullanmanız daha mantıklı ensesini ve yüzünü kapatacak şekilde
Yenibirannee Esenturgay valla bende cok arastirdim kullanilmaz ilk 6 diye öneriyorlar. Ben antalyaya gittigimde yani oranin sıcağını güneşini bilirsiniz. Ruslar el kadar bebeklerine suruyorlardi birde plajda uyuyordu bebekler. Kadinlar denize giriyor cikiyor emziriyor uyutuyor. Dedigim bebekler anca 1-5 ay arasiydi o kadar miniklerdi 🥴 yani herkes cok rahat bu konuda. Doktorunuza sorabilirsiniz isterseniz belki içeriği temiz gunes kremini önerebilir
Esenturgay Yenibirannee evet ya Ruslara yani yabancılara çok özeniyorum biz çok korumacıyız , teşekkür ederim 😙
Yenibirannee Esenturgay benim yengem rus 😁 yeğenlerimi nasıl yetiştiriyor izlerken şok geçiriyorum ama simdi büyüdüler maşallah hepsi zeka küpü ve çok sağlıklilar. Dediğiniz gibi biz cok korumacıyız 🥴
Esenturgay Yenibirannee ay ne güzel bende çok rahat bir anne olacağım ama bir Rus kadar olur mıyım sanmam😂
Yenibirannee Esenturgay valla ben kendimi zor kontrol ede ede çocuğumu oyle büyüttüm suan 21 aylık kendi yemegini yiyor düşünce cok cani yanmazsa asla ağlamaz. Cevremdeki herkes maşallah der yani tabiki gözümden sakiniyorum ama biraz salmak lazim çocukları da..
Bet1 Esenturgay 6 aydan önce surulmuyor ben 5 aylıkken tatile gittiğimiz için mecbur kullanmıştım ama bir zararı olmadı Sebamed bebekler için 50 faktör olanı kullandık hep çok mennun kaldım. Ama tabiki sizin için çok erken. Bence munkunse güneşte durmayın gölgede durun zaten uyur o