Herkese merhaba geçmiş dönemlerde ablam iki bebeğini kaybetmişti gen testi yapıldıktan sonra kanında pıhtılaşmadan kaynaklı olduğunu söylemişler ve iğne tedavisiyle çok şükür şuan 2 tane sağlıklı bebişleri var evlenmeden önce benimde ciğerime pıhtı atmıştı ve 1 hafta doktor gözetiminde kaldım şuan hamileyim 6+6 ben bu durumdan korktuğum için gebeliğimi adet günüm geçmeden öğrendim ve doktora gittim doktor bana geçte kalmış olabilirsin dedi oksapar iğneye başladık Progestan kullanıyorum bir kaç vitamin gen testi verdik şuan onun sonuçlanmasını bekliyoruz onun durumuna göre iğne dozu yükselecek ya da azalacak bu tarz durum yaşayan oldu mu ?