Minaesra MGC ben başta defne çok istedim ama eltim derya koyacam dedi ikiside D ile başlamasın diye meva istedim sonra oda Neva diye değişti 😅 içimde kaldı iki isimde ama bence Defne kulağa daha hoş geliyor 🌸
Agg0207 MGC defne güzel ama aşırı yaygın bir işin okulda ileride bir sınıfta iki üç tane Defne olacak belki o yüzden Aylin bence anlamida güzel