Deletedmom_50 Kızlar aranızda enfeksiyonu olan var mi varsa neler ile geçirebiliriz antibiyotik kullanıyorum.yeni başladım.ama başka alternatif var mi veya enfeksiyonu olup atlatanlar nasıl atlattiniz ?
Busraa1606 Deletedmom_50 valla tatlım en başında beri idrar yolu enfeksiyonum var 20+3de serklaj oldum yine geçmedi 29+4deyim dün yine fitil verdi doktorum. Bitmiyor 😂
SudeT Deletedmom_50 dut kürü enfeksiyona iyi geliyor gebelikte de içiliyor diye biliyorum ama siz yinede doktorunuza sorun
Nisanyagmurum Hamilelik öncesi de enfeksiyon sorunum vardı hala var probiyotik verdi doktorum flora duzenleyiciymis yeni başladım etkisi olursa sizede yazarim
Deletedmom_50 Nisanyagmurum kuzu benim ilk defa başıma geldi inşallah geçer tekrarlamaz da sıkıntı olmaz enfeksiyon en korktuğum şey diyebilirim
Busraa1606 Deletedmom_50 yani tabi ki herkeste aynı olucak diye bişey yok ama dediğim gibi ben hala mücadele veriyorum ama geçmiyor bende. Sende çok korkma neyden çok korkarsan onu çekersin ve başına gelir
Nisanyagmurum Busraa1606 gynobiotic nbl markası yeni başladım 10 tane var zaten içinde ücretleri baya çok ama inşallah fayda eder
Deletedmom_50 Busraa1606 doğrudur canım haklısın yarın tekrar doktora gidecem tekrar idrar tahlili verecem
Deletedmom_50 SudeT bi tane sorarım da sandık başlangıcı canım inşallah antibiyotik ile ilerlemeden geçer ya
SudeT Deletedmom_50 ben enfeksiyondan hastanede yatmıştım ama tabi gebelik yoktu o zaman ama dut kürü kullandım kuzenim gebeliğinde yüksek enfeksiyondan hastanede yattı 3-4 gün oda kullandı çıkınca dut kürü faydasını gördü inşallah ilerlemeden geçer sizinki ilaçların faydasını görürsünüz
Yesim8 Birde enfeksiyon için bambu organik pedler satılıyor onlardanda kullanabilirsiniz normal pedler dengeyi değiştirebiliyor. Ben o şekilde kullanıyorum yıkanabilir