19 haftalık olmak üzereyiz biz de cinsiyeti öğrenmeden bebek arabasını ve bir iki tulum almıştım sadece unisex renklerde 13. Haftada cinsiyeti öğrendikten sonra birkaç parça kıyafet patik de aldım ama o kadar pek kıyafet almadım henüz.
16-17 haftalar gibi büyük parçalara devam etme kararı aldık çünkü elektronik aletlere ithal ürünlere çok zam geliyor onları aradan çıkarmak istedik.
Bir elektrikli bir normal ana kucağı aldık
Biberon süt sağma pompası ateş ölçer bebek kamerası buhar makineleri (hem oda için hem de ağızdan) bir de küvetini kovasını falan aldık
Dediğim gibi daha ağırlıklı yurtdışından ithal ve elektronik ihtiyaçları tamamlamaya çalıştık
Önümüzdeki ay da Allah kısmet ederse beşiğini dolabını falan seçip alacağız. Sonra yavaştan odasını da kurmaya başlayacağım. Doğumum Ekimde inşallah 🙏🏻 ağustos sonu gibi bütün işlerimi ve alışverişimi bitirmiş olmayı planlıyorum ben çünkü daha şimdiden ağrılarım oluyor son dönemde iyice ağırlaşmadan bitsin gitsin diyorum hem Allah korusun erken doğum olur bişey olur hazır olmakta fayda var
Allahım sağ Salim kucaklarımıza almayı nasip etsin inşallah 🙏🏻