Daha önce doktor kontrolü yapıldığında doktor yerleşme kanaması olabilir demişse normaldir ama dememişse yoğunluğa bakın gördüğünüzden daha fazla olursa hastaneye gidin rengı kırmızı parlak pembe olursa derhal acile gidin (-12 haftaya kadar adet gıbı kanamam vardı ) korkma içini ferah tut