4521 Aysglcaner0945 allah yardımcın olsun bende 39+4 oldum benim oğluşum da nazlı çıktı galiba doğumla ilgili hiç bir belirtim yok ama artık gücüm de yok ne yapacağım bilmiyorum
Asel-2023 Aysglcaner0945 en etkilisi göğüs ucu uyarmak mış denemedim ama doguramazsam ilk onu denicem 🤣
nidacyln Ben de aynıyım 39+6 Allah yardımcımız olsun kolaylıkla doğum yapalım. Hurma ve yürüyüş yapıyorum sadece fakat kasılmalar dışında bir ağrım yok yarın açılma var mı bakacakmış doktor su gibi geçsin anlayamayalım bile bir bakmışız kucağımızda 👶🏼🧸🫶🏻
minikmucizemmmmmm Oğlanlar bekliyor galiba baya. Biz daha 37+3üz ama sırt ve kaburga ağrılarından illallah ettim 😒😒
Asel-2023 minikmucizemmmmmm cinsiyet le alakalı değil kızım 41+6 da oğlum 40+2 de şu an 3 vu hamileliğim kız bakalim 🥴
Aysglcaner0945 Hurma ananas ahududu yaprağı çayı içiyorum yok ya Allah yardımcımız olsun kızlar tek nefeste doğuralım inşallah 🤲🏻