Kızlar ben7 aylık hamileyim 3 kere çarpıntım oldu kardiyolojiye gittim kalpte sıkıntı görmüyorlar Sırta ve koluma ağrı giriyor sol göğüs altına da ağrı giriyor ve hızlı hızlı atıyor bogazıma kadar hissediyorum Dün tekrar başladı gece boyu uyumadım her nefes alışımda göğüs altıma bıçak gibi batıyor Aranızda bu durumu yaşayan varmı neler yapıyorsunuz Ağrıdan mafoldum artık