Mommy77 korkmayın doktorunuza güvenin güzel geçer inşallah . Ben de 39. Haftada epidural +spinal anestezi ile sezaryen oldum. Gebelik şekerim vardı iri bebekti 4600 gr doğurdum Pendik Medipolde Aytekin hanımda. çook güzel geçti doğumun. Doktoruma zaten baştam güveniyordum güvendiğim için de içim rahattı her şeyi ona bıraktım doğru kararlar vereceğine emindim ve gerçekten de öyle oldu. İyi takip ve doğru yönlendirme ile sağlıklı bir şekilde bebeğimi kucağıma verdi. Doğuracaklara da tavsiyem çevrenizdekilerin söylediklerine kulak vermeyin güvendiğiniz doktoru dinleyin. Doktorunuz sizde güven oluşturmuyorsa doktorunuzu değiştirin. güvendiğiniz doktor bulun ve her şeyi ona bırakın o ne söylüyorsa onu yapın her şey güzel olacak. başka türlü kayğı ve endişeden kurtulamayıp sürekli birilerine ve forma bir şeyler sormak zorunda kalırsınız