Benmde hamileliğimin başında midem çok kötüydü ve benm kesenin gelişiminde sıkıntı vardı geriden geliyor dedi doktor haftaya pazartesi randevum var ve bi kac gündür midem de rahatsızlık hafifledi sadece kasık ağrım ve göğüs hassasiyeti var ve çok endişeliyim böyle olup hamileliği sağlıklı devam eden varmı çok istiyoruz yinede rabbim bilir