Huhu21 Gözümün üstünde ve tam popomla bacağımda küçük siğil gibi şeyler çıktı aranızda bu durumu yaşayan var mı nasıl geçti ya da doğumdan sonra geçer mi acaba
Karanfill Huhu21 onu doktoruna söylemelisin ona göre doğum şekline karar veriyorlar. Birde ne olduğunu anlamak iÇin test falan yaparlar büyük ihtimalle
buseeep Benimde siğil gibiydi ama hamileliğim ilerledikçe et benine dönüştü, doktor doğumdan sonra alırız dedi ama mutlaka doktorunuza bilgi vermeniz gerekiyor