Bence acile gidin bende cuma günü aynı şekilde oldum 32 haftalık hamileyim karnımın altından belime vuruyordu sancı vajinada baskı ve kasılma oluyodu acile gittim kadın doğum muayene etti acilmam yok kalp atışı hareketleri normal nst bakalım dedi baya sancı çıktı 3 tane serum takıldı sonra geçti ikinci gebeliğim sezeryan olacağım ama baya korktum dünden beri rahatım sancım falan yok inşallah zamanında gelir