Esoes33 valla bende hasta oldum iki üç gündür boğazlarım çok kötü hastane işlerini halledeyim derken sıcak diye klimanın çarpacağını bile bile altında durdum akşamına beni maffetti öksürmekten boğazlarım ciğerlerim acıyo okadar dondurma yedim kısacık kıyafetlerle duruyorum evde ayriyetten cam kapı açık yatarım hiç hasta olmam olmadım da ama şu klima maffediyo beni doğumada az kaldı nasıl geçiricem diye uğraşıyorum ben bi arkadaşımın tavsiyesiyle boğazıma ciğerlerime doğru geceden iki kere bal sürüp sarıp yattım sabah 5 gibi kalktım bi nane limon içtim şimdide tarhana yapıcam onu içicem sonra yine bitki çayı ıhlamur yada nane limon içerim geçmezse bebeği nasıl emziricem diye düşünüyorum bende oda hasta olur