ardengunes En son 1 cm acilmam vardı bebegimin basi asagida ama kanala yerlesmemisti suni sancı ile doğumum baslicak olmadı sezeryana donucek nolur dua edin bir yanim çok mutlu iken diğer yanim korku içinde karmaşık duygular icersindeyim suan yoldayım allahım kolaylik versin hepimize allaha emanet olun...
ebrarecem ardengunes amin inşalah sağ salim alırsın kucağına hepimize nasip olur benmde suyum geldi sabaha karşı çok iyi anlıyorum şu an seni inşallah hepimiz için kolay olur 🙏🏼
ardengunes ebrarecem aminnnn🙏yaaa allah yardimcin olsun seninde canim bi avazda insallah alalim meleklerimizi kucagimiza 🙏 Gulsunada allah razı olsun canım benim çok sağol 🙏