Bu durumu yaşayan var mı acaba? Devamlı karın sertleşmesi nedeniyle hastaneye gittim NST sancı düzensizdi, alttan muayene oldum ve sonrasında bir miktar suyum geldi. Saat gece 3tü. Şimdi 08.35 ve suyum hala tamamen gelmedi. Ağrım yok öylece bekliyorum. Bilgisi olan var mı beni nasıl bir süreç bekliyor?