aysenurtorunn Selam kızlar hamile kalmadan önce diş etlerimi kestirmiştim hamile kaldım hemen hormonlardan tekrar şişti ve diş tellerim var şuan 28 haftamdayım ne yaptıysam inmedi aşırı kanıyor kestirmek istiyorum tekrar ayrıldılar bile cunku yaşayan varmı bu haftada lokal anestezi ile kestirmek mümkün mü nolur yazınn
M2k2_i-2 aysenurtorunn son üç aylık düzlükte anestezi erken doğuma sebep olduğu için yapmıyorlar giçç bir müdahale bende gittim 33+5 im şu an son bir ay kalmış bir şey yapamam dedi antibiyotik verdi onunda çok zor durumda kalmadıkça kullanma dedi bir haftadan fazladır eziyetimi. Çekiyorum ağlıyorum ama yapacak yok
Feyzanr41 aysenurtorunn aynı sorun bendede var daha once tel kullanmıstım o deonem bıraz sısmıstı sımdı hamılelıyikte dahada arttı devlettemı kestırdınız
ucuncuyegebe Ilk trimesterda dis tedavisi yapılmıyor, sonraki dönemde yapılıyor. Dis hekimine görünün, en kötü ihtimalle rahatlatıcı bir müdahelesi olur
aysenurtorunn M2k2_i-2 ağrı sizi hiçbişey yok diş tellerim çıkacak ama görüntüsü hiiiiççç hoş değil sirkeli gargara alkolsüz gargara denedim dişlerimi hep temizleyen biriyim bide inmedi anlamadım