1prensanne benim ilk gebeliğim hastane fena değil henüz bi sıkıntı yaşamadım. Ama burda bir hanım vardı ilk doğumu onda yapmış memnun kalmış şimdi ikincisi için de aynı doktora gidiyor. Çoğu kişiden de olumlu yorum alınca orayı tercih etmiştim bende 30. Haftadayım yakın zamanda tekrar gideceğim kontrole. Sizde gidip muayene olunca biraz fikir olur içinize sinerse devam edersiniz ama ben memnunum gerçekten mahremiyete de dikkat ediyor doktorum