Hazal0758 ilk gebelik normal. zaten 20.haftalarda ancak net hissedersiniz diyorlar. Benim ikinci gebeliğim oğlum çok hareketliydi erken hissetmiştim şimdi kızıma hamileyim 15+4, gün geçtikçe daha net hissetmeye başlıyorum ama günde bazen 1 bazen 2-3 kez ancak yakalıyorum sert bir hareket yaparsa hissediyorum. 20 lerde bütün hareketlerini hissetmeye başlayacağız 😍