123456789ozlem-- Merhaba arkadaşlar İstanbulda tüp bebek tedavisiyle ilk transferimde hamile kaldım şuan 6 haftalığız benim tahminimce, yaşadığım şehir Giresun bu konuda doktor tercihlerinizi bekliyorum
123456789ozlem-- Nuray2828 Hüseyin mıhçıyıda duydum hakkında soruşturma felan açılmış tüp bebekkr hamile kalan Bi hasta doğuma gelmiş acil olarak ordaki hemşirelere söylemiş böyle böyle diye onlar da tamam demiş ama normal doğuma almışlar ve bebek ölmüş tüp bebekte normal doğum önermezler normal de ben %100 doktor suçlu diyemem ama hastenede büyük bir sorumsuzluk var kimsenin de günahını almak istemen ama bunları duyduktan sonra içim hiç ısınmadı ne hastaneye ne de doktora
123456789ozlem-- Babyakca2891 evet 2 ci Bi doktor da uğur bey memnun musunuz hasta ilişkilerinde mesela
Babyakca2891 Echngr mehmet sipahi bana çocuğun olmaz demişti benim çocuğum oldu bende çok güveniyordum ama güvenim kırıldı öyle olunca 😂😂
123456789ozlem-- @“Nuray2828” Echngr zaten Giresun o kadar küçük bir yer ki belli başlı doktokrlar benimde aklımda iki isim var hasan beye gidicem ilk önce sonrası Allah kerim insan böyle uğraşlarla çocuk sahibi olunca doktora güvenmek istiyorum Allahıma şükürler olsun ki İstanbulda ki doktorum çok iyi ama Giresunda yaşadığımız için evimi felan çok özledim rabbim hayırlısını nasip etsin inşallah
Echngr Babyakca2891 banada Hüseyin mıhçı dedi aynısını aşılama denememiz gerek senin doğal yolla bebeğin olmaz dedi hasan öztekeşinde gayet sağlıklı gördü herşeyi ve onun takibinde hamile kaldım
Babyakca2891 Echngr bana mehmet bey çocuğunuz doğal yolla olmaz aşılama ve ye tüp bebek dedi rahim filmine yönlendirdi bizi ben çektirmedim korktuğum için hiç bir ilaç kullanmadan hamile kaldım allaha şükür ama bize bu nasıl doktor hemen tüp bebek diyor demeyin dedi orda anlamalıydım paragöz olduğunu
Echngr Babyakca2891 referansı çok yüksek olduğu için önerdim ben arkadaşa kendim zaten Hasan Bey’in hastasıyım kuzenim ve teyzemi gitti Mehmet sipahiye ve çok memnun kaldılar onuda bir öneri olarak sundum sadece olabilir elbette
Echngr 123456789ozlem-- bence hasan beyi bir deneyin gerçekten sessiz bir adam kendisi ama yeterli açıklamayı her zaman yapıyor biz sık sık görüşüyoruz ben evhamlıyım biraz eşime ve bana artık gayet yakın ve samimi davranıyor her sorumuzu yanıtlıyor ve destek olmaya çalışıyor
Babyakca2891 123456789ozlem-- ben hamile kaldığımı öğrendiğim zaman kent hastanesi uğur deniz türele gitmiştim onunla anlaşamadık bana bütün arkadaşlar uğur çobanoğlunu önerdi ilk gittiğimde çok tereddüt etmiştim suratsız gelmişti bana hasan beyden beter demiştim kendi kendime ama sonra ne sorduysam doğru yada saçma hepsine çocuğa anlatır gibi anlattı hiç sinirlenmedi gayet güzel anlatıyor seni rahatlatıyor en pahalı bıçak parası onda ama hakkediyor
EzgiCrs Kent hastanesi Uğur deniz türel e gidiyorum yaklaşık 1senedir deniyoduk gittiğim 4.ayı hamile kaldim
123456789ozlem-- Düşünceleriniz ve yorumlarınız için hepinize teşekkür ederim hanımlar inşallah doktorum izin verdiğinde başlayacağım orda ki tedavime Rabbim hepimizi iyi insanlarla karşılaştırsın inşallah
Babyakca2891 Sedagdk41 bunu bende bilmiyorum muhasebe birimide doktorun sekreterinden öğreneceksiniz dedi