Sabriye11 11 de doğum yaptım akşama kadar biseyim yoktu ertesi gün sabaha kadar gaz sancısı çektim goguslerimin altına kadar hissettim en sonunda lagma atın dedim dayanamadım o da lagma sadece büyük tuvalete olur dediler olsun dedim gene olmadı hakiki yağ içtim bolca yürüdüm sakız cigne dediler bende işe yaramadı yanında yatan refakatci yemek ye yemezsen çıkmaz dedi sadece sıvı tüketiyodum yemek yeyince çıkardım