Gunaydın hanımlar bebekli odada klima ayarın 23 24 uygunmu ? Şimdi penceryıde yarın aralık yapmıstım eşimde dıyor klımayı ya ac ya pencereyı kapat ıkısı aynı anda olmz dedi.nemli olsun oda kuru kalmasın dedim.oyle seymı olurmus ya dıyor .anlamıyor. Bebekli evde yasamıyoruz zannedıyor hala daha eskisi gibi geceden sabaha kadar klima acık tutacak buz gıbı oda olacak ıstıyor