Kızlar merhaba :(
30+5’teyiz midemi üşüttüm bununla birlikte bulantım da oldu, hiçbir şey yemek gelmiyor içimden ve o kadar halsizim ki… gebeliğin başlarında prilam kullanıyordum ama o ilaca dönmek istemiyorum çünkü feci bağımlılık yapıyor. Bunun gibi bir şey yaşayan oldu mu aranızda? Doğal çözüm yöntemleri bilen var mı? :(((