annekuzusu_ Kizlsr emzirirken gogusum çok aciyo içinden sanki bişe kopuyor içten gelen acı anlatablmisindir inşallah sizlerdede oluyor mu
AlmilaninAnnesiii annekuzusu_ 4 gün oldu doğum yapalı bugüne kadar göğüs kremleri kullansam da bebeğim ilk gün çok emme isteği olduğu için şuan hem çatlak hem yara hem acısını çekiyorum emzirirken
Sk06 annekuzusu_ gogusu dogru kavratmaya calisın bebege ucu kolay oldugu icin orayı hemen alıyolar oda can yakıyor
Gizzgzz annekuzusu_ canım o çocuğun güçlü emmesinden kaynaklı bende de oluyor ilk emmeye başlayınca :)
Derosasnne Offf çok fena bir acıydı ben 40 gün falan çekmiştim o acıyı ve hiçbirşey iyileştirememişti
Busra5189 annekuzusu_ canım ayva çekirdeği jeli yap kılan ya da sütünü göyüs pedi ne sağ ıslat nemli kalsın inşallah hemen geçer
AlmilaninAnnesiii MerveTeyze Bebek emdikce canın acıyor evet ama kremini yine sür sürekli zamanla geçiyor meme alışıyor emmesine zaten