Kızlar ilkim sezeryandi ama inanın hamdolsun hıc zorlanmadım agrım sızım sadece kalkarken olmuştu baska da olmadı ama bunda nedense korkuyorummm bu sefer devlette sezeryan dogum olma mecburiyetindeyım nolur dua edin hayırlı merhametli insanlara denk geleyim bu dogımum da cok güzel geçsin