melolo33 Alt karında ara ara kasılmalarım geliyor adet sancısı gibi geliyor gidiyor doğum mu başlıyor sizce yalancı mı 39+2 haftalığım
RNurr melolo33 Günümüz aynı bende 39+2 yim adet sancısı gibi ağrım var sanki şiddetleniyo gibide bilmiyorum ama uzun süreli ağrıyo. Ve asla uyuyamadım 1 saatte 1 uyanıp durdum 🥲
JaleTogrul melolo33 sancinin tutma araliginin ayni olmasi lazim, dinlenince ve ya dus alonca hatta pozisyon degisince aciniz hafifliyorsa yalanci sancidir.. Allah yardimciniz olsun 🌸
RNurr JaleTogrul Ay benim 7 dk da bir gelip duruyor kontrol ediyorum ve oturuyorum yatıyorum aynı azalma yok sizce ne yapmalıyım
JaleTogrul RNurr nasil oldunuz? doktorunuzla konusun boyle boyle degin.. nisan ve ya su her angi baska bisey oldumu? benim suyum gelmisti ondan anlamistdim dogumun basladigi yani acilmam olmadigi icinde suni sanciyla dogum yaptim
Hamidebrk Kızlar benimde 38+1 alt karından değilde gogsumun altından tam o boşluktan giriyor ağrı normal mi sizce
RNurr Hamidebrk Benim arada oluyodu dünde oldu öyle nefes alırken acıtıcak kadardı derin nefes aldırmıyodu normal yani canım
RNurr JaleTogrul Aynıyım şuan 7 dk bir geliyo 1 dk sürüyo ağrı belimede vuruyor. Suyum gelip gelmediğini anlayamıyorum canım normal akıntı gibi de ama gece sildiğimde çok az kan vardı 1 2 saat daha bekliyim olmadı hastaneye gidicem artık
melolo33 RNurr benimde 6 dk da bir geldi duş aldım geçmedi geldim bir cm açıklıkmış riske atmak istemedik yatış yaptık Allah yardımcımız olsun
RNurr melolo33 Bende dinlendim geçmedi hastanedeyiz şuan 1 cm açıklık var dığum sancısı başlamış dedi hemşire nst çekiliyo şuan yatış istemicem ben evde karşılicam sancılarımı şuanlık böyle düşünüyorum
melolo33 Dunyevi yalancı sancı benim daha önce haftalarda vardı o sürekliydi dinlenince felan geçiyordu bu öyle değil geliyor gidiyor geliyor gidiyor düzenli oluyor