GamzEmre Slm kızlar bugün öğlen 1buçukta bebişimi kucağıma aldım şükür 🙏 normali bekliyorduk ama maalesef bebeğimin suyu çok azalmış 4 gün hast git gel nstler çek normal gelmedi bebişim doktormuzda riske atmak istemedi 39+5 spinal anestezi oldum başta tabi çok korktum ama İnanın o kadar korkulacak bir şey Yok Rabbim cesaret güç kuvvet veriyo. Burda kah güldüm kah duygulandım yeni şeyler öğrendim şimdilik veda zamanı🤗 Her Doğum şekli illa ki zordur Rabbim sizlerede yardım etsin sağ Salim kucağınıza almayı nasip etsin🥰❤️
ozek0411 GamzEmre hayırlı olsun canım bende saat 10 gibi kucağıma aldım aynı gün doğmuş bebislerimiz 😊