Kızlar merhaba bugün sabahtan ağrılarım başladı ben geçer diye bekledim geçmedi. Akşam üstü 6 gibi ağrılar sıklaştı acile gittim idrar tahlili istendi ve nst bağlandı. Açılma yokmuş. Ama nst de sancı çıktı. İdrar da enfeksiyon çıkmış antibiyotik yazdılar eve gittim. Saat 12 gibi de pembe pembe lekelenmem başladı Acile tekrar gittik. Nst bağlandı. Açılma var mı bakıldı. Açılmam yok ama nst de kasılmaların var. Kadın doğum Dr ultrason ile baktı rahim de kasılma gördü erken doğum olabilir yatış dedi. Nidicart başlandı. Aralıklı nst bağlanıyor. Şimdi ağrılarım hafifledi. 32+4 üz ama bebiş 35 haftalık dedi Dr. Umarım erken gelmez 🥺