Betuss7 Merhaba hamiş anneler 🥲 16 haftalık gebeyim gün içerisinde aşırı derece de yorulsam da geceleri uyuyamıyorum gece 5, 6 gibi uykuya zor dalıyorum bu durumu yaşayan var mı ? İlk gebeliğim hiç bu şekilde değildi hep uyurdum :)
PrensinAnnesi61 Betuss7 Merhaba canım. Ben de seninle aynı durumdayım bugün çok az uyumama rağmen toplasan 5 6 saat etmez resmen ama akşam sofrada çok uykum gelmişti o an uyumadım şimdi de uykum gelmiyor çok yorgun hissediyorum sırtım ağrıyor yatınca geçiyor uykum gelmiyor diye yine kalkıp dolanıyorum evin içinde 24+1 olduk biz de ama önceki haftalarda da böyleydim hep. Benim ilk gebeliğim ilk başlarda aşırı fazla uyurdum artık uyuyamıyorum zaten uyusam da 4 5 gündür fazla tuvalete uyanıyorum gece çok su içmeyin gündüz için diyorlar ama sanki gece daha çok dilim damağım kuruyor anlamadım gitti off çok zor Allahım 😓😓
Merveeenurrr Betuss7 bende 16 haftalık hamileyim. En başından beri geceleri uyuyamıyorum. Artık yatağın üzerine oturup bazen ağlıyorum çok sinir oluyorum
Deletedmom_51 Betuss7 Ben güzel uyuyordum o zamanlar, 6.aydan sonra başladı bendeki uykusuzluk, hele de doğdu daha hiç uyuyamadım 😂 ama sen bu durumu doktoruna bi sor,
Elisanne Betuss7 2 gebelik geçirdim bu 3. Gebeliğim diğerlerinde böyle bir durumla karşılaşmamıştım bu gebeliğimde sabaha kadar geziyorum lavaboya gir çık yapıyorum. Bu sefer de bitkin düşüp sonunda uyuyup sabahları öğlene kadar uyuyorum. Uyumayıpta denedim yine full ayaktaydım anladım ki gece hormonlar kan değerleri birşeyler yükseliyor değerlerde uyutmuyor beni.. Gündüz sürekli esniyorum..
Betuss7 busra6161 PrensinAnnesi61 canım gece Bende de gece aşırı susuzluk oluyor Acaba doktora danıştın mı neden uyuyamıyorum diye ? Ben sormayı unuttum da 🙈
Betuss7 Merveeenurrr Artık bende ağlıyorum sabah üzerimden tır geçmiş gibi oluyorum gün boyu uykusuzluktan başım ağrıyor ama uyuyamıyorum 😭
PrensinAnnesi61 Betuss7 Sormayı unuttum bilmiyorum ki bu hafta içi devlet hastanesine gidicem şeker yüklemesi için belki ordaki doktora sorarım googleye sorunca gebelik şekeri belirtisi olabilir yazıyor ama sadece gece oluyor bana 😅
Nerfemm Bende en basindan beri deliksiz uyuyamiyorum saat basi wcye kalkiyorum simdide göbekten rahat nefes alipta uyuyamiyorum Allahım sağlıklı bir sekilde biran önce kucagimiza alalim bebisleride normale dönelim
Prensesannesi14 Uuuu siz ne diyorsunuz ben 2 saatlik uykuylayim gece uyku yok sabah uyku yok sabah 5 de kalkıyorum gece 3 lere kadar uyuyamiyorim ahh ahh bende biara aglicaktim artık bu sabah
Sebiha0135 Betuss7 ya benim de ikinci gebeliğim bende geceleri uyuyamıyorum Bi uyandım mı bir daha gözlerim kapanmıyor acaba diyorum stresten mi az kaldı birde