Kızlar iyi akşamlar Elif ismi kesin olacak ama yanına nisa eklediğim zaman cevremdekiler pek de olumlu bakmıyor cok bilindik isim olduğu icin sanırım ama eşim Nisa istiyor ben de Sima yı beğendim sizce Nisa mı olsun Elif’in yanına Sima mı yardımcı olabilir misiniz 🥹