Arkadaşlar salı günü kasıntim olmuştu kollarım bacaklarım göğüs bölgemde kendii doktorum yediklerinden olabilir demişti. Dikkat ettim yediklerime geçti gibi oldu busefer dün geceden beri ayağımın altında topugumda acı ve kaşıntı bugün geceye kadar mahvetti ağlattı resmen acile gittim az önce kan ve idrar tahlili verdim. Doktor hiç bir yorum yapamadı vücutta hiç bir kızarıklık yok iz yok yediklerimi sordu olabilir hamilelik hormonları dan dedi
Fakat 3 yıl önce benim hayvan tüylerine allerjim çıkmıştı köpek besledigim için aynı bu kaşıntıları yaşamıştım onu söyledim olabilir kendin cevabını verdin dedi gönder.kopekleri her hamile evdeki evcil hayvanlarını uzaklaştırdı bu yüzden dedi.Ama ben 3 yıl önce yurt dışından alerji iğnesi getirtdim ve 1 sene boyunda haftada 1 gün olarak vuruldum ve kurtuldum alerjiden köpeklerimden de vazgeçmedim bu sürede ve bidaha hiç olmadı. Sizce kopeklerden dolayı olabilir mi hamilelik hormonları dan dolayı alerjim yine başlamış olabilir mu çok üzgünüm şuanda lütfen yorum yaparsanız çok sevinirim