Nasıl soru yöneltsem bilmiyorum şimdi şöyle söyliyim 34.haftamdayım ara ara kasık ve rahmimde ağrı gelip geçici ama sürekli aşağı baskı ve idrar varmış gibi bir his var ve aşırı hareketli doktor doğum pozisyonunu almış dedi benimde 3.doğumum olucak tabi diğer ikisi suniyle dolmuştu ondan yaşamadım bilmiyorum. Acaba kendi kendine açılıyormudur yani bu hisler normal mi devlet hastanesi takipli olduğum için sorularıma cevap alamıyorum bakmıyorlar bile doğru düzgün