Ayza21 Merhabalar herkese Allah nasip ederse ikinci bebeğimin doğmasına az bı zaman kaldı ilk bebeğim 38+2 de dünyaya geldi 2.dogum yapan anneler bir farklılık oldumu yoksa aynı haftalaramı denk geliyor
nuzunismail Ayza21 Benim ilki 39+3 de sezeryanla oldu ikinciye de 39+2 ye sezeryan günü aldık bakalım ne olur artık beklicez görücez, araları 17 ay olacak
Ayza21 Senaykork bende merak ediyorum açıkçası 2 yaş olucak ilk bebeğimle aralarında peşinde kosturmaktan erken gelir diye korkuyorum 😂